Рени Попчева

Рени Попчева

  • Иновации
  • T:
  • E:
България трябва да направи голям скок в областта на иновациите в подкрепата на фундаментални научни открития, стартиращи фирми и нови проекти, ИКТ и уменията на 21-ви век.
С над 20 години опит във всички ключови сфери на бизнеса (Търговия, Бранд и Трейд Маркетинг, Бизнес Развитие) в Корпорации като P&G, Danone, Nestle, BAT, Unilever, Bunge.

Започва кариерата си пред 23 г. в „Winnipeg“, Канада като одитор на транспортни фирми - част от AIESEC програма за обмен на стажанти.

В България работи 14 г. в областта на Търговията, стартирайки от най-ниското ниво, Account Manager в P&G, преминавайки през средно-мениджърски позиции (Супервайзър и Регионален Търговски Мениджър в Нестле, Unilever и Данон) и достигайки до Търговски Директор на „Бунге“, България.

През 2007 г. стартира кариера в областта на маркетинга – отначало Бранд Маркетинг Мениджър, a след това – Трейд Маркетинг Мениджър в BAT.

През 2008г започва да се интересува от IT, тенденции и предприемачество. Oсновава първата по рода си в света Платформа за Отворена Иновация Embrioo.com, с която печели три световни признания и Европейската - Winner Ideas from Europe Challenge, 2016-2017.

Има Бакалавърска степен по Икономика, Магистърска програма в партньорство с „Delaware University“, и понастоящем EMBA студент с пълна стипендия към „Sheffield University“.

Над 48 излизания на сцена; над 1,400 корпоративни презентации, над 200 обучения на персонал

През 2014 г. представя България в Рим на форум за ИКТ и Дигитални умения и Технологии в Европа,

През 2016 г. участва в експертна среща по Иновации и Е-leadership в Брюксел по покана на Европейската Комисия.

През 2015г влиза като съосновател на Composy - софтуер на база на изкуствен интелект, който продуцира музика. С този проект, двамата със нейния съдружник, стават един от само десетте екипа, които влизат в Startupbootcamp акселератор за стартиращи компании.